مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:572019-11-11بين الملل

روایت سردبیر روزنامه لبنانی از ربایش «امام موسی صدر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نگار لبنانی مهی زراقط محتوای دیداری که در سال 2016 با طلال سلمان سردبیر روزنامه السفیر درباره ربایش امام موسی صدر و دو همراهش شیخ محمد یعقوب عباس بدرالدین در لیبی داشته، - سردبیر روزنامه لبنانی السفیر یکی از کسانی است که در زمان ربایش امام موسی صدر در لیبی بوده و در همین رابطه با معمر قذافی رهبر پیشین لیبی دیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نگار لبنانی مهی زراقط محتوای دیداری که در سال 2016 با طلال سلمان سردبیر روزنامه السفیر درباره ربایش امام موسی صدر و دو همراهش شیخ محمد یعقوب عباس بدرالدین در لیبی داشته، منتشر کرد.

امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعی لبنان و حزب حرکه أمل (جنبش أمل) به همراه محمد یعقوب و عباس بدرالدین (روزنامه نگار) در نُهم شهریور سال 1357 (1978) در لیبی ناپدید شد.

این یادداشت خانم زراقط در 180post منتشر شده و سلمان در این گفتگو که در دفترش انجام شد، گفته، خلل در روابط با لیبی دقیقا از روز های آخر آگوست 1978 آغاز شد.

وی در آن زمان برای انجام مصاحبه ای با معمر قذافی رهبر پیشین لیبی عازم این کشور شده بوده و وبه صورت ناگهانی در هتل الشاطی که به مناسبت جشن انقلاب لیبی بسیار شلوغ بوده، عباس بدرالدین را می بیند و بدر الدین به وی می گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردبیر روزنامه لبنانی از ربایش «امام موسی صدر»

روایت سردبیر روزنامه لبنانی از ربایش «امام موسی صدر»