مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:332019-11-11بين الملل

راه آهن ایران توسعه یافته ترین شبکه حمل ونقل ریلی آسیای غربی است


مدیر بخش مسافری اتحادیه بین المللی راه آهن ها گفت: ایران پیشرفته ترین کشور آسیای غربی در زمینه توسعه ریلی و راه آهن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مارک گیگون صبح امروز در هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده وابسته که توسط اتحادیه بین المللی راه آهن ها(یو آی سی) در تهران در حال برگزاری است، گفت: این کنفرانس به میزبانی راه آهن ایران و مشارکت یو آی سی برگزار می شود.

وی افزود: امروز هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه آینده پس از شش دوره برگزاری در ایتالیا، فرانسه، بلژیک، روسیه، مراکش و اسپانیا برگزار می شود و اولین بار است که یو آی سی اجلاس ایستگاه های آینده را در ایران و خاورمیانه به میزبانی ایران برگزار می کند که در آن 400 شرکت کننده از 20 کشور حضور دارند و پیام دوستی ایران از این طریق به تمام دنیا می فرستد.

مدیر بخش مسافری اتحادیه بین المللی راه آهن ها (یو آی سی) با بیان اینکه این اتحادیه نقش مهمی در توسعه دوستی و رقابت میان کشورها با استفاده از ارتباطات ریلی دارد، ادامه داد: دو روز گذشته سالروز فروریختن دیوار برلین بود و صدراعظم آلمان اعلام کرد دیوارها باید از بین بروند و به تاریخ تعلق دارند.

حمل و نقل ریلی نیز برای آن است که دیوارها میان ملت ها برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن ایران توسعه یافته ترین شبکه حمل ونقل ریلی آسیای غربی است

راه آهن ایران توسعه یافته ترین شبکه حمل ونقل ریلی آسیای غربی است