مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:292019-11-11پزشكي

وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان/ احداث مرکز مشاوره رفتاری


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تشریح آخرین اقدامات لازم برای جمعیت مبتلا به HIV در منطقه لردگان پرداخت.

- کیانوش جهانپور، در گفتگو با خبرنگار مهر ، به آخرین اقدامات وزارت بهداشت برای جمعیت مبتلا به HIV در منطقه لردگان اشاره کرد و گفت: افراد مبتلا به ویروس HIV در منطقه غربالگری و مورد مشاوره قرار گرفته اند و ارائه خدمات درمانی به آنها در حال انجام است.

وی، از ایجاد مرکز مشاوره رفتاری در روستای لردگان خبر داد و افزود: قرار است این مرکز به صورت اختصاصی در این روستا احداث شود و خدمات مشاوره ای به مردم منطقه ارائه بدهد.

جهانپور تاکید کرد: هر آنچه که در حیطه وظایف وزارت بهداشت، ارائه شده و در حال انجام است و در کنار خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان های دیگر نیز اقدامات حمایتی را دنبال می کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که کمتر از 5 درصد جمعیت منطقه مبتلا به ویروس HIV هستند، ادامه داد: اولین اقدام ما، شناسایی افراد مبتلا بود که این کار انجام شده و غربالگری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه داروهای افراد مبتلا به ایدز در سراسر کشور رایگان است، افزود: در صورتی که هر گونه خدماتی برای مردم منطقه نیاز باشد، با دستور وزیر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان/ احداث مرکز مشاوره رفتاری

وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان/ احداث مرکز مشاوره رفتاری