مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:152019-11-11ورزشي

استانداری برای رفع مشکلات معلولان ورود کند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید دستگاه های متولی نسبت به رفع مشکلات ورزش قهرمانی در جامعه معلولان و جانبازان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه یک شنبه در دیدار با قهرمانان معلول و جانباز چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پارا المپیک با بیان اینکه توجه مسؤولان و دیده شدن توانایی شما در رسانه ها مطالبه به حقی است، گفت: باید دستگاه های متولی نسبت به رفع مشکلات ورزش قهرمانی در جامعه معلولان و جانبازان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: می طلبد استانداری در برگزاری جلسات با مدیران مرتبط با این موضوع، پیش قدم شود و همه دستگاه های مرتبط، برای رفع مشکلات این قشر را دعوت کند.

وی با اشاره به اینکه یادآوری مشکلات ورزش معلولان و جانبازان در خطبه های نمازجمعه موجب توجه دادن مسؤولان به این موضوع می شود، افزود: اما برگزاری جلسات تخصصی برای تصمیم گیری و رفع مشکلات قطعا تأثیرگذارتر است، امیدواریم در جلسه بعدی خبرهای خوبی از حل شدن مشکلات را بشنویم.

نکونام با تأکید بر اینکه ورزش تأثیر بسزایی در آرامش و سلامت جامعه دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک این آرامش در جامعه و خانواده نیز اثرگذار است و این موضوع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری برای رفع مشکلات معلولان ورود کند

استانداری برای رفع مشکلات معلولان ورود کند