مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:102019-11-11فرهنگي

پلاتوهای نیمه تمام خرمشهر چرا به بهره وری نمی رسد؟/ کمبود اعتبار


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با اشاره به کمبود منابع مادی عنوان کرد ساخت پلاتوهایی که از سه سال قبل کلنگ شان زده شده بدون ورود بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

- رضا مردانی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تبدیل سالن های قاب عکسی به پلاتو برای اجراهای جشنواره تئاتر فتح خرمشهر با زدن داربست، گفت: امسال چهار سالن ما تبدیل به پلاتو شده است که با زدن داربست روی صندلی ها این اتفاق رخ داده و نارضایتی هایی را به همراه داشته است.

چون خرمشهر سالن هایی که به شکل بلک باکس باشد در اختیار ندارد و چهار سالن فعال این شهر به شکل قاب عکسی هستند، در حالیکه امسال همه 33 نمایش حاضر در جشنواره تقاضای اجرا در سالن بلک باکس را داشته اند که برای ما بسیار سخت بود.

وی افزود: آقای حمیدرضا آذرنگ دبیر جشنواره می توانست با توجه به شرایط سالن های شهر در فراخوان جشنواره اعلام کند که اکثر کارها ترجیحا برای صحنه قاب عکسی آماده شود اما این اتفاق رخ نداد.

مردانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شرایط تبدیل سالن غریفی از گالری به پلاتو بسیار نامساعد بوده است و صندلی هایی که از تهران برای نصب در این سالن فرستاده شده همچنان آماده بهره برداری نشدند، توضیح داد: متأسفانه دولت به لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارد و آماده سازی این پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاتوهای نیمه تمام خرمشهر چرا به بهره وری نمی رسد؟/ کمبود اعتبار

پلاتوهای نیمه تمام خرمشهر چرا به بهره وری نمی رسد؟/ کمبود اعتبار