مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 01:302019-11-10دانش

ماجرای اخراج 200 دانشجوی خارجی علوم پزشکی شهیدبهشتی چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرداخت شهریه از آن دست کار هایی است که معمولا برای قشر دانشجو کار ساده ای نیست و افزایش و تغییر نرخ آن در هر دانشگاهی همواره با حاشیه هایی روبه رو است البته این مسئله تنها شامل حال دانشجویان ایرانی نمی شود و حاشیه .

- برخی دانشجویان افغانستانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از اخراج و حذف واحد 200 همکلاسی خود خبر دادند که خبرگزاری دانشجو پیگیر این مسئله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرداخت شهریه از آن دست کار هایی است که معمولا برای قشر دانشجو کار ساده ای نیست و افزایش و تغییر نرخ آن در هر دانشگاهی همواره با حاشیه هایی روبه رو است البته این مسئله تنها شامل حال دانشجویان ایرانی نمی شود و حاشیه ها حتی برای دانشجویان بین المللی نیز مطرح می شود.

به عنوان مثال همین چند ماه پیش بود که تعدادی از دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به هزینه های بالای شهریه دلاری خود اعتراض کردند و با پیگیری های مستمر از مسئولان دانشگاه گزارش هایی را در این خصوص منتشر کردیم.

بیشتر بخوانید: تخلف دانشگاه علوم پزشکی تهران در اخذ شهریه های دلاری، کارد به استخوان دانشجویان افغانستانی رساند این ماجرا در حالی است که طی دو روز گذشته برخی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اخراج 200 دانشجوی خارجی علوم پزشکی شهیدبهشتی چیست؟

ماجرای اخراج 200 دانشجوی خارجی علوم پزشکی شهیدبهشتی چیست؟