مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 20:302019-11-10دانش

همکاری جهانی در زمینه علم و فناوری


یک دیپلمات چینی به تازگی گفته است که این کشور همیشه به همکاری ها و تبادلات بین المللی در علم و فناوری اهمیت زیادی می دهد و مایل است با نگرش آزاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، وانگ شیائو یک دیپلمات چینی به تازگی گفته است که این کشور همیشه به همکاری ها و تبادلات بین المللی در علم و فناوری اهمیت زیادی می دهد و مایل است با نگرش آزاد، جریان نوآوری جهانی را ارتقا بخشد.

سرکنسول علوم و فناوری چین در هوستون در سخنرانی خود در یک سمپوزیوم که روز پنجشنبه در دانشگاه هیوستون برگزار شد گفت که چین در همکاری های علمی و فناوری جهانی فعال بوده است.

وی گفت: در حال حاضر، چین با 160 کشور و منطقه همکاری علمی و فناوری برقرار کرده، 114 قرارداد همکاری بین دولت را امضا کرده، در بیش از 200 سازمان بین المللی علمی و فناوری و سازوکارهای فناوری چند جانبه شرکت کرده و در برنامه های مهم بین المللی علوم و فناوری شرکت کرده است.

وانگ تصریح کرد که چین همیشه اعتقاد داشته است که پیشرفت علم و فناوری باید در خدمت صلح و پیشرفت بشر باشد.

 وانگ اظهار امیدواری کرد، با استفاده از نمونه کاوشگر Chang e-4 در چین که نخستین بار فرود نرم در سمت  تاریک ماه را در ژانویه انجام داد، فرصتی برای شرکای بین المللی و دانشمندان فراهم کند تا اکتشافات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهانی در زمینه علم و فناوری

همکاری جهانی در زمینه علم و فناوری