مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:112019-11-10سياسي

آزادی 32 زندانی با گذشت شاکیان


زمینه آزادی 32 مددجو جرایم غیر عمد از زندان های مازندران با گذشت 7 میلیارد تومانی شاکیان فراهم شد.

- مرکز مازندران، رییس کل دادگستری مازندران درجلسه ستاددیه استان با بیان اینکه هم اکنون 745 نفر زندانی جرایم غیرعمد، چشم انتظار کمک های خیران هستند گفت: زمینه آزادی 32 مددجو جرایم غیر عمد از زندان های مازندران با گذشت 7 میلیارد تومانی شاکیان فراهم شد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه باید شیوه مناسبی برای آزادی زندانیان انجام گیرد گفت: درصد بالایی ازخیران کسانی هستند که حکم به نفع آنان صادر می شود و از حق مسلم خود برای حفظ بنیان و کیان خانواده گذشت می کنند تا زندانی آزاد شود و خانواده این زندانیان، کمتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند.

او گفت: در جلسه قبل ستاد دیه 32 پرونده زندانیان جرایم غیر عمد بررسی شد که ازاین تعداد 15 نفر آزاد شدند و 17 نفر هم به بانک ها معرفی شده اند و اقدامات درخصوص آزادی آنان نیز انجام شده است.

او با بیان اینکه در جلسه امروز پرونده 26 نفر مطرح شده است، افزود: از این تعداد 16 نفر به خاطر جرایم مالی، 1 نفر به علت حوادث کارگاهی و 9 نفر به علت ناتوانی درپرداخت مهریه در زندان هستند.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: برای آزادی این افراد 10 میلیارد و 257 میلیون تومان مورد نیاز است که باتلاش و همکاری قضات وهمکاران ستاد دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 32 زندانی با گذشت شاکیان

آزادی 32 زندانی با گذشت شاکیان