مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-10سياسي

بیش از 550 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بیش از 550 تن مواد مخدر در 7 ماه نخست امسال در کشور کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اسکندر مومنی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش عزیزان ما در مجموعه های مختلف امسال سهم جمهوری اسلامی ایران از کشفیات تریاک جهان به 90 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار در گذشته 76 درصد بود، افزود: همچنین 67 درصد کشفیات مرفین در جهان نیز مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت همچنین :در 7 ماهه نخست امسال 550تن مواد مخدر در کشور کشف شده است که نسبت به سال قبل 15درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی این مدت میزان کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان 154 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

سردار مومنی با اشاره به موضوع مقابله، پیشگیری و درمان در حوزه اعتیاد تصریح کرد: در حوزه دریا باید از ظرفیت های نظامی استفاده شود و به تجهیز شناورها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه سیستان بلوچسنان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و جنایت بر علیه بشریت است، افزود: مقصد این مواد کشورهای اروپایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 550 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است

بیش از 550 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است