مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:542019-11-10اجتماعي

کاشان با پدیده وارونگی دما روبرو خواهد شد


با توجه به شرایط پایداری جو و دمای پایین شبانه، پدیده وارونگی دما در دشت کاشان از روز دوشنبه تا پایان هفته پیش بینی شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با توجه به شرایط پایداری جو و دمای پایین شبانه، پدیده وارونگی دما در دشت کاشان از روز دوشنبه تا پایان هفته پیش بینی شده است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وارونگی دمای هوا موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی به خصوص در مناطق صنعتی و محل های پرتردد شهری و قرار گرفتن در وضعیت نارنجی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI) در وضعیت نارنجی بین 101 تا 150 بوده و از نظر بهداشتی برای گروه های حساس ناسالم است و شهروندان مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکانن باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با ایجاد شرایط اینورژن یا وارونگی دما، باید استفاده از خودروها و فعالیت صنایع آلاینده کاهش یافته و شهروندان از فعالیت ورزشی در فضاهای باز و حضور غیرضروری افراد آسیب پذیر خودداری کنند.

ارغوانی تأکید کرد: در شرایط طبیعی، با افزایش ارتفاع، دما کم شده و نقل و انتقال های جوی بر اثر ناپایداری هوا به خوبی انجام می شود، زیرا هوای گرم و سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان با پدیده وارونگی دما روبرو خواهد شد

کاشان با پدیده وارونگی دما روبرو خواهد شد