مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-10سياسي

کاهش زمان دادرسی از مطالبات مهم مردم است


کاهش زمان دادرسی از مطالبات مهم مردم است و در این زمینه وکلا نقش بسزایی دارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در همایش ملی نقش وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در دادرسی عادلانه اظهار کرد: وکلا و کارشناسان دادگستری نقش بسزایی در پرونده های دادگستری دارند و در واقع کمتر پرو نده ای است که وکلا یا کارشناسان در آن دخیل نباشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به مسؤولیت سنگین وکلا و کارشناسان دادگستری در دادرسی عادلانه بیان کرد: این دو قشر به همان میزان که در ثواب و اجر حکم عادلانه سهیم هستند در عقوبت آن نیز سهیمند، چون بیشترین سهم را در این زمینه دارند.

وی دادرسی عادلانه را در نظام و حکومت اسلامی یک هدف مقدس عنوان کرد و گفت: حتی برخی از حکومت های عرفی دنیا نیز به دنبال دادرسی عادلانه هستند.

صادقی نیارکی با اشاره به روند طولانی رسیدگی به پرونده ها در دادگستری افزود: کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها یکی از مطالبات مردم از مجموعه قضایی استان است، البته قانونا هم دادرسی باید در زمان مناسب انجام شود چون انجام هر عملی در زمان مناسب آن تاثیرگذار است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از فرهنگ هایی که باید در بین مردم جاسازی شود، استفاده از حضور وکیل مدافع در دعاوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان دادرسی از مطالبات مهم مردم است

کاهش زمان دادرسی از مطالبات مهم مردم است