مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-10سياسي

داعش در افغانستان شکست خورده است


گروه داعش در افغانستان به ویژه در ننگرهار شکست خورده و رهبری این گروه نیز از بین برده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مسعود اندرابی ، وزیر کشور افغانستان گفت که گروه داعش در افغانستان به ویژه در ننگرهار شکست خورده و رهبری این گروه نیز از بین رفته است.

اندرابی که برای شرکت در مراسم معرفی ایمل نیازی ، فرمانده جدید پلیس ننگرهار به این ولایت سفر کرده بود، در یک نشست خبری مشترک با والی ننگرهار در شهر جلال آباد، مرکز این ولایت تاکید کرد که افغانستان دیگر برای داعش پناهگاهی نخواهد بود.

وی همچنین درباره از بین بردن باندهای تبهکار در ننگرهار افزود: همانگونه این باندها در کابل از بین رفته اند، در ننگرهار نیز از نابود خواهند شد.

شاه محمود میاخیل ، والی ننگرهار نیز در نشست خبری گفت: گروه های مسلح در این ولایت سرکوب شده و امنیت 20شهرستان در ننگرهار تأمین شده است.

میاخیل ادامه داد: در حال حاضر عملیات نیروهای امنیتی در شهرستان شیرزاد ادامه دارد و در دیگر مناطق ناامن این ولایت نیز برای راه اندازی عملیات برنامه ریزی شده است.

والی ننگرهار اظهار داشت: مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان با دادن قربانی گروه داعش را در ننگرهار با شکست مواجه کرده کرده و بیشترین تکیه گاه داعش ننگرهار بود که حالا پس از شکست در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش در افغانستان شکست خورده است

داعش در افغانستان شکست خورده است