مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:122019-11-10سياسي

آقای روحانی! برسر مردم فریاد نکشید؛ پاسخگو باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای در واکنش به فریادهای امروز رییس جمهور در بر سر مردم در یزد تصریح کرد: - اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای در واکنش به فریاد های امروز رییس جمهور در بر سر مردم یزد اعلام کرد: آقای روحانی برسر مردم فریاد نکشید؛ پاسخگو باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای در واکنش به فریادهای امروز رییس جمهور در بر سر مردم در یزد تصریح کرد: آقای روحانی برسر مردم فریاد نکشید.

جنس شعار های امروز مردم از همان وعده هایی است که قرار بود 100 روزه حل کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:بسمه تعالیآقای روحانی فریاد ها و عصبانیت امروز حضرتعالی خود طبل ناکارآمدی و از خالی بودن کارنامه است، امروز بعد از 6 سال دیگر مردم با سخنرانی و رجز خوانی های شما شادی نمی کنند امروز ملت از دولت ناکارآمد شما کارنامه می خواهد، مردم به جای شنیدن فریاد های شما وضعیت اقتصادی و سفره هایشان را می بینند، دیگر مجالی برای شعار و وعده نیست امروز باید پاسخگو باشید.

آقای روحانی برسر مردم فریاد نکشید، در طول چهل سال انقلاب اسلامی صدای آمریکا هرگز از حنجره مردم بیرون نیامد، صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! برسر مردم فریاد نکشید؛ پاسخگو باشید

آقای روحانی! برسر مردم فریاد نکشید؛ پاسخگو باشید