مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:522019-11-10اقتصادي

خداحافظی با پراید از مردادِ 99/ تولیدِ پژو 405 از خرداد 99 متوقف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، - رییس سازمان ملی استاندارد از مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد برای توقف تولید پراید و پژو 405 از سال 99 خبر داد و گفت: احتمالا خودرو های دیگری نیز مشمول توقف تولید خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودرو های قبلی در دستورکار دارند و در عین حال اگر شرایط ایجاب کند، خودرو های جدید نیز جایگزین خودرو هایی که تولیدشان متوقف شده، خواهند شد.

رییس سازمان ملی استاندارد توضیح داد: در مورد توقف سایر خودرو های قدیمی نیز طی 6 ماه آینده گزارشی توسط سازمان ملی استاندارد تنظیم و به شورای عالی استاندارد ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

پیروزبخت با تاکید بر اینکه یکباره نمی توانیم تولید همه خودرو ها را متوقف کنیم، گفت: توقف تولید خودرو های قدیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با پراید از مردادِ 99/ تولیدِ پژو 405 از خرداد 99 متوقف می شود

خداحافظی با پراید از مردادِ 99/ تولیدِ پژو 405 از خرداد 99 متوقف می شود