مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:172019-11-10سياسي

قصور آموزش و پرورش در آتش سوزی مدرسه زاهدان محرز شد


طبق گزارش کمیسیون آموزش مجلس، قصور آموزش و پرورش در حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان واضح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون درباره حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان را قرائت کرد.

در این گزارش آمده است که کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری بلافاصله پس از این رخداد موضوع را فورا در دستور کار خود قرار داد و با اعزام تیمی از اعضای کمیسیون به زاهدان در تاریخ 30 آذر 97، تشکیل جلسه با حضور معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش در محل کمیسیون و دعوت از وزیر آموزش و پرورش به بررسی همه جانبه موضوع پرداخت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ساختمان این مدرسه یک طبقه و فاقد سیستم حرارتی استاندارد بوده است و برای گرمایش کلاس از بخاری غیراستاندارد و نفت سوز استفاده شده است.

کف اتاق ها با موکت پوشیده شده و به دلیل وجود اشیای قابل احتراق و پخش شدن نفت، آتش به سرعت به کلیه نقاط ساختمان سرایت کرده است.

پس از وقوع این حادثه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان ضمن پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از سمت خود استعفا داده است و مدیر مدرسه و معلم پایه اول با دستور دادستان استان، بازداشت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور آموزش و پرورش در آتش سوزی مدرسه زاهدان محرز شد

قصور آموزش و پرورش در آتش سوزی مدرسه زاهدان محرز شد