مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:382019-11-10اقتصادي

موافقت اصولی برای اجرای 7 پروژه گردشگری اردبیل صادر شد


مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای اجرای 7 پروژه گردشگری با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 21 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در مناطق مستعد اردبیل عنوان کرد: با مشارکت کمیته فنی در روزهای اخیر هفت پروژه بزرگ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد موافقت قرار گرفته و با تحقق آن امیدوار به رونق اقتصادی و توسعه اشتغال استان خواهیم بود.

به گفته وی اشتغال این طرح های سرمایه گذاری 114 نفر اعلام شده و حجم سرمایه گذاری طرح های مذکور نیز 21 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه تحقق و اجرای این طرح ها می تواند سرعت بخش توسعه گردشگری استان باشد، افزود: احداث اقامتگاه های بوم گردی، محوطه های گردشگری و هتل آپارتمان از جمله طرح های مذکور هستند.

فلاحی با اشاره به اهمیت توجه مضاعف بخش خصوصی به صنعت گردشگری در استان، اضافه کرد: طرح های گردشگری فوق در شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر و سرعین عملیاتی می شوند.

وی ادامه داد: گردشگری به عنوان محور اصلی توسعه استان اردبیل انتخاب شده و خوشبختانه با حمایت های خوبی که از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط در این خصوص وجود دارد، گام های رو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی برای اجرای 7 پروژه گردشگری اردبیل صادر شد

موافقت اصولی برای اجرای 7 پروژه گردشگری اردبیل صادر شد