مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-10فرهنگي

«هیچ چیز جدی نیست» نقدی بر روابط انسانی است


مسعود دلخواه درباره نمایش «هیچ چیز جدی نیست» گفت: این نمایشی نقدی بر روابط انسانی، هنر و تئاتر در جامعه ما است و به تأثیر مخرب حواشی در یک گروه تئاتری می پردازد.

- مسعود دلخواه درباره نمایش هیچ چیز جدی نیست گفت: این نمایشی نقدی بر روابط انسانی، هنر و تئاتر در جامعه ما است و به تأثیر مخرب حواشی در یک گروه تئاتری می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگردان نمایش هیچ چیز جدی نیست درباره این اثر نمایشی گفت: هیچ چیز جدی نیست عنوان مجموعه نمایشنامه های کوتاه از رچ اورلاف نویسنده و منتقد امریکایی است که توسط عبدالمحمد دلخواه به فارسی ترجمه شده است.

وی با اشاره به دراماتوژی این اثر برای اجرا، افزود: بخشی از متن این نمایش حاصل تلفیق چهار نمایشنامه از مجموعه هیچ چیز جدی نیست از اورلاف و صحنه هایی کوتاه از نمایشنامه های هملت ، مکبث ، در انتظار گودو و به وقت ضیافت است که نیمی از کار را تشکیل می دهد و نیم دیگر متن نیز با توجه به نیاز مخاطب جامعه ما و طی تمرینات توسط خودم به آن اضافه شده است.

دلخواه درباره دلایل انتخاب مجموعه هیچ چیز جدی نیست گفت: بسیاری از موضوعات این مجموعه درباره روابط انسانی، هنر و تئاتر را مشابه مسائل جامعه خود یافتم؛ هم چنین حواشی جالبی در این نمایشنامه اتفاق می افتد که شبیه حواشی تئاتر در کشور ماست و موجب جذابیت بیشتر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیچ چیز جدی نیست» نقدی بر روابط انسانی است

«هیچ چیز جدی نیست» نقدی بر روابط انسانی است