مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-10سياسي

اعلام ویژه برنامه‎ های هفته وحدت در حرم امام رضا(ع)


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد افزود: اهل سنت دوازدهم ماه ربیع الاول و شیعیان هفدهم این ماه را سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) می‎دانند، لذا حضرت امام خمینی(ره) از این مساله برای اتحاد و نزدیک شدن گروه های اسلامی استفاده و فاصله بین این دو تاریخ را هفته وحدت نام‎گذاری کردند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت در هفته جاری برنامه های متنوع و متعددی ویژه زائران ایرانی و غیرایرانی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

شریعتی نژاد اظهار کرد: برنامه های هفته وحدت و ایام فرخنده میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) از شامگاه شنبه 18آبان ماه تا جمعه 24آبان ماه در قالب مراسم های سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای سرود و تواشیح در رواق امام خمینی(ره) و حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه ها حجج اسلام والمسلمین جمالی، حیدری کاشانی، رضایی تهرانی، رفیعی و رجایی پور درباره موضوعات سیره اخلاقی پیامبر(ص)، وحدت از منظر قرآن و حدیث، روش تربیتی رسول الله(ص)، خانواده سالم از منظر قرآن و حدیث و بیان سیره نبوی در قرآن سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه‎ های هفته وحدت در حرم امام رضا(ع)

اعلام ویژه برنامه‎ های هفته وحدت در حرم امام رضا(ع)