مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:152019-11-10سياسي

راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد و ایثارگر


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در این دفتر خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار ، عادل مهری با اشاره به بهره برداری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر برای راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی، یکی از مهم ترین برنامه های دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر را تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در تراز بین المللی به وسیله آموزش در حوزه های نگرشی، دانشی و مهارتی برای نخبگان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نخبگان شاهد، پرچم داران جامعه ایثارگری هستند، تأکید کرد: استفاده از نظر و پیشنهاد های این عزیزان برای برنامه های آینده و ارائه راهکار برای بهبود بهره وری در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی، ضروری است.

آقای مهری با تاکید به اهمیت نقش شرکت های دانش بنیان در ایجاد اشتغال، اظهار داشت: دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر برای طرح های نخبگان شاهد و ایثارگری که رویکرد اشتغال و کارآفرینی دارند، مجموعه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان را در نظر گرفته است.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به پیش بینی برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در راستای اهداف اشتغال و کارآفرینی، گفت: ازجمله برنامه های بلندمدت، بسترسازی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد و ایثارگر

راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد و ایثارگر