مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-10سياسي

ملت ایران همواره طعم حقوق بشر آمریکایی را چشیده اند


آمریکایی ها بهتر است نگاهی به کارنامه سیاه خود در زمینه حقوق بشر بیندازند.

- خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، سید عباس موسوی در واکنش به سخنان همتای آمریکایی خود در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاورد های حقوق بشری ایران در سازمان ملل متحد، افزود: به کشوری که کارنامه حقوق بشری بدی دارد یادآوری می کنیم، دستاورد حقوق بشری آن ها چیزی جز هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، کودتای 28 مرداد، اقدامات علیه رنگین بوستان و اقدامات سیاه دیگر نیست.

وی تصریح کرد: امروز هم سالروز شهادت دکتر حسین فاطمی است که یادشان را گرامی می داریم؛ ملت ایران همواره طعم حقوق بشر آمریکایی را چشیده است و بهتر است آن ها نگاهی به کارنامه سیاه خود در زمینه بیندازند.

آقای موسوی، در خصوص اظهار ناخرسندی مقامات ترکیه از مواضع ایران در خصوص حمله نظامی به شمال سوریه، خاطر نشان کرد: روابط دوستانه ایران با ترکیه محفوظ است و امروز در اوج روابط هستیم، اما این دلیل نمی شود ایران از مواضع خود عدول کند.

وی افزود: ایران خواهان تمامیت ارضی همه کشور ها است؛ البته ما گفتیم حساسیت ترکیه را هم درک می کنیم؛ صحبتی هم که آقای اردوغان در خصوص کشیده شدن ناآرامی های عراق به ایران بوده از نظر ما یک هشدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران همواره طعم حقوق بشر آمریکایی را چشیده اند

ملت ایران همواره طعم حقوق بشر آمریکایی را چشیده اند