مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-10ورزشي

مهمترین خبرهای جهان (7-19)


آمریکا و اروپا از عوامل اصلی ناکامی برجام هستند - // تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست 6 بر سه اسپانیا در فینال نهمین دوره مسابقات جام بین قاره ای به میزبانی امارات برای سومین بار به قهرمانی دست یافت.

(خبر گزاری صدا و سیما) یمن// دبیرکل جنبش انصارالله یمن سیطره بر میدان های نفتی و سرقت و چپاول نفت و گاز این کشور را یکی از اهداف جنگ علیه یمنی ها و محاصره آنان طی این سال ها دانست.

(خبرگزاری صدا و سیما)روسیه// سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در نشست ویژه برجام با انتقاد شدید از خروج غیرقانونی و یکجانبه آمریکا از برجام، گفت:: همه جهان، غیر از آمریکا و شخص ترامپ، اهمیت برجام را درک می کنند.

(خبرگزاری صدا و سیما)آمریکا// پزشکانی که وضعیت سلامت روحی-روانی ترامپ را خطرناک خوانده بودند، به دنبال شهادت دادن در جلسات استماع مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح او هستند.

(واشنگتن اگزمینر)فرانسه// درگیری میان نیرو های پلیس و معترضان به سیاست های اقتصادی فرانسه در شهر مونپلیه، چندین زخمی و ده ها بازداشت بر جای گذاشت.

(خبرگزاری فرانسه)ونزوئلا// سرویس های امداد و نجات ونزوئلا از کشته شدن یک دختر و زخمی شدن 19 نفر دیگر بر اثر ازدحام جمعیت قبل از برگزاری یک کنسرت در پارکی در کاراکاس پایتخت این کشور خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبرهای جهان (7-19)

مهمترین خبرهای جهان (7-19)