مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 23:452019-11-09ورزشي

اماکن ورزشی آکادمی برای معلولان کم است


رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران با اشاره به کمبود اماکن ورزشی مناسب برای معلولان و جانبازان گفت: تنها یک مجموعه تخصص برای ورزش معلولان و جانبازان در تهران داریم که توسط شهرداری در منطقه 20 ساخته شده است.

- سید مجید طباطباییان رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در 23 رشته ورزشی فعالیت داریم که در بخش بانوان 18 رشته داریم و تعدادی از آنها به فدراسیون های مختلف منتقل شده اما بااین حال در جهت تقویت این رشته های ورزشی با فدراسیون ها همکاری می کنیم.

وی گفت: ورزشگاه آکادمی مخصوص معلولان هیئت تهران حدود 14 سال است که به منظور بازسازی و نوسازی تخریب شده که ساخت آن در دست اقدام بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران ادامه داد: شهرداری تهران چهار مجموعه مخصوص ورزش جانبازان و معلولان کلنگ زنی کرده که یکی از آنها به نام ورزشگاه قمر بنی هاشم با تمام امکانات و تجهیزات در شهرری به بهره برداری رسیده است که البته آن هم مشکلات دسترسی برای معلولان دارد.

طباطباییان تصریح کرد: طبق دستورالعملی که سال گذشته از سوی دولت ابلاغ شده، همه مجموعه های ورزشی موظف شدند مراکز خود را برای استفاده جانبازان و معلولان آماده سازی کنند و در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی آکادمی برای معلولان کم است

اماکن ورزشی آکادمی برای معلولان کم است