مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 15:222019-11-09فرهنگي

رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا پایان سال


کتاب آثار برتر بخش داستان کوتاه علمی تخیلی سومین رقابت کشوری رؤیای کهکشانی من در دست چاپ است و تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

- رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت "رؤیای کهکشانی من" تا پایان سال کتاب آثار برتر بخش داستان کوتاه علمی تخیلی سومین رقابت کشوری "رؤیای کهکشانی من" در دست چاپ است و تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم فخیمی، دبیر چهارمین جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من در اختتامیه این جشنواره که به همت انجمن نجوم آیاز تبریز و با همکاری سازمان فضایی ایران و پژوهشکده رانشگرهای فضایی برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده، فرصتی است برای علاقه مندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را در حوزه نجوم و فضا بیازمایند.

این جشنواره با هدف ترویج دانش نجوم و فضا، آشنایی مردم با اهمیت این دو دانش، نقش یافته های این حوزه ها در بهبود زندگی بشر، زیبایی های چشم نواز آسمان شب و تاثیر ادبیات و هنر در پرورش تخیل و پیشرفت جوامع بشری برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره 14 مرداد منتشر و در مدت دو ماه کارگاه داستان نویسی علمی تخیلی در تهران، کارگاه های نقاشی، دانش هوافضا و داستان نویسی علمی تخیلی در تبریز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا پایان سال

رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا پایان سال