مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 13:512019-11-09سياسي

«جوانمردی» بارزترین ویژگی شهید طیب حاج رضایی


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جوانمردی از ویژگی های انبیاء و ائمه اطهار است که پیروان حقیقی آنان همانند طیب حاج رضایی این خصوصیت را دنبال کردند.

- مرکز قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت شهید طیب حاج رضایی در تهران گفت: حضرت ابراهیم (ع) در مقابل بت پرستان ایستاد و به نماد جوانمردی تبدیل شد و شهید حاج رضایی نیز همان راه ابراهیم (ع) را دنبال کرد و با بت های زمانه مقابله کرد.

او اضافه کرد: اینکه طیب حاج رضایی در مقابل رژیم منحوس شاه ایستاد و تهمت هایی که نیرو های ستمشاهی انتظار داشتند تا شهید حاج رضایی به امام خمینی (ره) بزند را نپذیرفت، از روی جوانمردی بود.

امام جمعه قزوین افزود: شهید حاج رضایی وفاداری ویژه ای به اهل بیت عصمت و طهارت داشت و حضور فعال او در عزاداری های ایام محرم و مجالس امام حسین (ع) گویای این مطلب است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی, ارتباط با عالمان دینی را یکی دیگر از ویژگی های شهید طیب حاج رضایی بیان کرد و گفت: شهدا با جانفشانی در راه آرمان های الهی نشان دادند که قلباً به قیامت اعتقاد دارند و پای حرف خود ایستاده اند.

وی با تأکید بر اینکه شهید طیب حاج رضایی حر زمانه ماست، یادآور شد: شهید حاج رضایی همانند حر، حریت و آزادگی را برای خود خرید و بنده دیگران نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوانمردی» بارزترین ویژگی شهید طیب حاج رضایی

«جوانمردی» بارزترین ویژگی شهید طیب حاج رضایی