مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 13:062019-11-09سياسي

یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام / برجام اولویت امروز اروپا نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حشمت الله فلاحت پیشه، با اشاره به گام های کاهش تعهدات برجام ایران گفت: به نظر می رسد که نوعی یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام شکل گرفته است، - نوعی یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام شکل گرفته است / برجام اولویت امروز اروپا نیست عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شکل گیری یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام، گفت: استیضاح ترامپ، برگزیت و اعتراضات منطقه ای برجام را به حاشیه برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حشمت الله فلاحت پیشه، با اشاره به گام های کاهش تعهدات برجام ایران گفت: به نظر می رسد که نوعی یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام شکل گرفته است، بخش اول از سوی ایران بود زمانی که رایزنی ها یک هفته قبل از برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجام به نتیجه نرسید.

از سوی دیگر ترامپ درگیر استیضاح و کشور های اروپایی درگیر برگزیت هستند.

چالش اصلی کشور های منطقه نیز اعتراضات در حال گسترش است در این شرایط برجام در حاشیه موارد مختلف قرار گرفته، اما این موضوع نباید موجب در حاشیه قرار گرفتن منافع ملی ایران شود.

گام های کاهش تعهدات برجام تنش زا نیست نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چنین شرایطی شاهد چراغ سبز نیمه روشن آمریکایی ها با تمدید تعلیق تحریم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام / برجام اولویت امروز اروپا نیست

یأس و سرخوردگی در دیپلماسی برجام / برجام اولویت امروز اروپا نیست