مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:442019-11-09سياسي

بزرگداشت علامه طباطبایی در قم برگزار می شود/ اجرای 17 برنامه در کشور


مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) با سخنرانی آیت الله جوادی آملی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود.

- قم - مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) با سخنرانی آیت الله جوادی آملی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر خراسانی ظهر شنبه در نشست خبری که در ساختمان مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد، از پیشنهاد این مجمع برای ثبت رحلت علامه طباطبایی در 24 آبان ماه در تقویم ملی خبر داد و اظهار کرد: از دیگر پیشنهادات این مجمع اهدای جایزه جهانی حکمت اسلامی همزمان با سالروز وفات علامه طباطبایی است.

وی برنامه های بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال از 18 تا 30 آبان ماه سری برنامه های بزرگداشت علامه طباطبایی در قالب 17 برنامه در شهرهای مختلف برگزار می شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی ادامه داد: به همین مناسبت پنج نشست علمی نیز در تهران، قم، مشهد، شیراز و تبریز نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری گردهمایی اساتید علوم عقلی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) خبر داد و گفت: این گردهمایی که برای دهمین سال در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود میزبان آیت الله جوادی آملی به عنوان سخنران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت علامه طباطبایی در قم برگزار می شود/ اجرای 17 برنامه در کشور

بزرگداشت علامه طباطبایی در قم برگزار می شود/ اجرای 17 برنامه در کشور