مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:382019-11-09سياسي

نیاز دانشگاه یزد به 3 کارگاه فناوری/امید به تصویب در سفر استانی


دانشگاه یزد هم اکنون نیازمند سه کارگاه فناوری است که امیدواریم این مهم در سفر رییس جمهور مورد توجه و تصویب قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برید لقمانی، ظهر شنبه در نشست صمیمانه فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین با محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: دانشگاه ها امروز باید به دانشگاه نسل سوم تبدیل شوند و عزم ما هم برای رسیدن به این هدف جزم است و در این مسیر چهار هدف اصلی را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در فرآیند جذب، ترفیع و ارتقاء اعضای هیئت علمی این موضوع را مدنظر داریم، افزود: در مورد ترفیع و ارتقاء اعضای هیئت علمی، همان کاری که مقالات علمی انجام می دهد را مطالبه می کنیم و اعضای هیئت علمی باید برای رفع یکی از مشکلات صنایع، پروپوزال ارائه دهند.

برید لقمانی، بازنگری در سرفصل کتب دانشگاهی را نیز از دیگر مقوله های مهم در مسیر تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه نسل سوم برشمرد و بیان کرد: باید علاوه بر بحث های تئوری، مهارت محوری را نیز مدنظر قرار دهیم که در این راستا عزم جدی برای برگزاری دوره های مهارتی و تخصصی در دانشگاه یزد داریم.

رییس دانشگاه یزد ادامه داد: ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه به کمک پارک علم و فناوری یزد نیز بر اساس یک تفاهمنامه انجام شد و اکنون دو ساختمان مجهز و فعال شده و نزدیک به 40 شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز دانشگاه یزد به 3 کارگاه فناوری/امید به تصویب در سفر استانی

نیاز دانشگاه یزد به 3 کارگاه فناوری/امید به تصویب در سفر استانی