مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-09سياسي

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد


حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه طی حکمی مهدی قره شیخلو را به عنوان رییس مرکز امور قرآنی این سازمان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی قره شیخلو، رییس سابق سازمان دارالقرآن الکریم، با حکم انتصاب حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امورخیریه، ریاست مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف را برعهده گرفت.

در حکم انتصاب مهدی قره شیخلو به عنوان رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه آمده است؛ جناب آقای مهدی قره شیخلو نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به مدت 2 سال به عنوان رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه منصوب می شوید.

انتظار می رود در این دوره با نگاه کلان به اهداف کلی، توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حوزه فعالیت های قرآنی، اهتمام خویش را در راستای تحقق موارد ذیل معطوف نمایید: 1‏-برنامه ریزی در جهت ارتقاء کیفی مسابقات قرآن کریم در سطوح استانی، ملی و بین المللی 2‏-برنامه ریزی در جهت ساماندهی و ارتقاء سطح توان علمی و مهارتی داوران مسابقات قرآن کریم در سطوح استانی، ملی و بین المللی 3‏- برنامه ریزی در خصوص توسعه موقوفات قرآنی با هدف حمایت از فعالیت های قرآنی کشور 4‏- برنامه ریزی در جهت بهره برداری مناسب از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد