مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:172019-11-09سياسي

یزد پتانسیل تبدیل به پایلوت اقتصاد دانش بنیان را دارد


یزد این پتانسیل را دارد که به پایلوت اقتصاد دانش بنیان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی لطفی ظهر شنبه در نشست صمیمانه فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین با محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: استان یزد جای پیشرفت بسیاری در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت دانشگاه های یزد بیان کرد: استان یزد به لحاظ بهره مندی از نیروهای فارغ التحصیل پتانسیل بسیار بالایی دارد و از نظر جمعیت دانشجویی نسبت به کل جمعیت، جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه اولین مرکز نوآوری کشور و اولین صندوق پژوهش و فناوری کشور در یزد راه اندازی شده است، افزود: تاکنون 100 میلیارد تومان خدمات توسط این صندوق ارائه شده و از 50 مورد وی سی که در کشور اتفاق افتاده، 16 مورد مربوط به استان یزد بوده است.

رییس پارک علم و فناوری استان یزد با بیان اینکه نگاه استان، تحقق توسعه مبتنی بر فناوری است، عنوان کرد: در بحث صنعت هم توجه به حوزه دانش بنیان بسیار قابل توجه است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مصوبات حوزه علم و فناوری استان یزد برای سفر رییس جمهور خوب است و امیدواریم با حمایت دولت، این طرح ها مصوب و تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد پتانسیل تبدیل به پایلوت اقتصاد دانش بنیان را دارد

یزد پتانسیل تبدیل به پایلوت اقتصاد دانش بنیان را دارد