مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:372019-11-09سياسي

اقتصاد دانش بنیان برای کشور یک الزام و ضرورت است


رییس دفتر رییس جمهور حرکت از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش بنیان را نه تنها یک شعار بلکه یک الزام و ضرورت برای کشور خواند.

- محمود واعظی در جریان بازدید از پارک علم و فناوری یزد در نشست با فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین استان یزد، گفت: دانشگاه های کشور باید از دانشگاه های آموزش محور به دانشگاه های مهارت محور تبدیل شوند و با بسط فناوری های دانش بنیان به جایی برسیم که بجای دست دراز کردن به سمت دیگر دولت ها، خودمان به تولید و خلق ثروت در دانشگاه هایمان بپردازیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها باید حتما به این سمت و سو سوق یابند تا هر بخشی حتی سیاسیون نیز برای رفع مشکلاتشان به دانشگاهیان مراجعه کنند.

واعظی با اشابه این که قانون شرکت های دانش بنیان تا قبل از دولت تدبیر و امید خاک می خورد و توسط این دولت احیا و اجرایی شد، گفت: دولت تدبیر و امید از اجرای این قانون بهترین بهره را برد چرا که این قانون در راستای تحقق وعده های انتخاباتی ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی در سال 1392 بود.

رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: امروز صنعت، کشاورزی و دیگر بخش های کشورمان با پیروی از سبک های گذشته نه تنها در شان ملت بزرگ ایران نیست بلکه نمی تواند در عرصه های بین المللی رقابت پذیر باشد لذا اگر فناوری های نوین را وارد این بخش ها نکنیم، عقب خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان برای کشور یک الزام و ضرورت است

اقتصاد دانش بنیان برای کشور یک الزام و ضرورت است