مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:332019-11-09اجتماعي

تحقق محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت ناجا


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه های پیشتاز در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: تحقق محورهای هفتگانه این بیانیه در اولویت ناجا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب  در تشریح خبر فوق اظهار  داشت: در معماری ناجای آینده، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همراه با محیط و وضع موجود ناجا به عنوان یکی از ارکان جهت ساز مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند بالادستی است که ماموریت سازمان، چشم انداز و ارزش های کلیدی ناجا می بایستی با آن منطبق باشد، تصریح کرد: جهت سازهای مؤثر بر معماری ناجای آینده در دو بخش مورد مداقّه قرار می گیرند ؛ جهت سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی و جهت سازهای مرتبط با مکتب و اندیشه انتظامی و امنیتی.

 رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دسته جهت سازهای مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی، آرمان ها، اهداف و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا می باشد و  پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران، مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است که از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت ناجا

تحقق محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت ناجا