مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:542019-11-09ورزشي

رقابت 1 میلیون و 500 هزار ایرانی در یک رویداد ورزشی


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی  بیش از 3000 خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف کشور تجهیز می شود.

- ایسنا/البرز معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی  بیش از 3000 خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف کشور تجهیز می شود.

سید عبدالحمید احمدی روز امروز شنبه 18 آبان در مراسم افتتاح اولین دوره جام ورزشی خوشه چین منطقه یک کشور که در هشتگرد البرز در حال برگزاری است، اظهار کرد: باید عدالت در زیرساخت های ورزشی برای روستانشینان هم درست مثل ساکنان شهرها رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تلاش می کند با توسعه و تهیه برنامه های نوین، شرایط را برای فعالیت حرفه ای تر ورزشکاران ساکن روستاهای کشور فراهم کند.

این مسئول با اشاره به اینکه راه اندازی خانه های ورزش روستایی نمونه بارز از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش در این مناطق است، افزود: در همین راستا تجهیز بیش از 3000 خانه روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی در ادامه به برگزاری رقابت های جام خوشه چین اشاره کرد و افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر در سراسر کشور در اولین دوره جام خوشه چین با یکدیگر رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 1 میلیون و 500 هزار ایرانی در یک رویداد ورزشی

رقابت 1 میلیون و 500 هزار ایرانی در یک رویداد ورزشی