مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:492019-11-09اجتماعي

پلمب چند خانه مجردی پاتوق معتادان با حکم قضایی


شهردار منطقه 13 از پلمب چندین خانه مجردی با حکم قضایی در محدوده بافت فرسوده ناحیه یک این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی و کسب رضایتمندی شهروندان با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری اجرا و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه در این باره گفت: طرح پلمب خانه های مجردی پاتوق معتادان به دستور سرپرست دادسرای ناحیه هشت و با همکاری عوامل انتظامی و مشارکت شهرداری ناحیه یک اجرایی شد.

وی افزود: مالکان این خانه ها، فضاهای داخلی این منازل را در ازای مبلغی به افرادی نظیر معتادان، مجرمان و.

اجاره می دادند؛ به طوری که با ایجاد چندین اتاق مجزا، چندین نفر در هر اتاق سکونت داشته و در این فضاها اقدامات مجرمانه انجام می دادند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، رحمان زاده گفت: به دستور سرپرست دادسرای ناحیه هشت و با همکاری عوامل انتظامی و مشارکت شهرداری ناحیه یک ، نسبت به پلمب خانه مجردی و دستگیری اراذل و اوباش و معتادان در بافت فرسوده منطقه اقدام شد.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه این طرح در سه نقطه از محدوده بافت فرسوده ناحیه یک به اجرا درآمد خاطرنشان کرد : با توجه به آسیب های اجتماعی ناشی از مجرد نشینی و نارضایتی ساکنان بافت فرسوده ، بر آن شدیم در پی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب چند خانه مجردی پاتوق معتادان با حکم قضایی

پلمب چند خانه مجردی پاتوق معتادان با حکم قضایی