مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:512019-11-09دانش

نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان مراکز علمی کاربردی ایلام آغاز شد


نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان مراکز علمی کاربردی ایلام در جهاددانشگاهی واحد استان آغاز به کار کرد.

- دکتر اسفندیار محمدی ، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، با تاکید بر اینکه پرداختن به موضوع اشتغال به پشتوانه ی مهارت مبتنی بر فناوری یکی از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی است، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی سلسله مسائل زائد اداری را ندارد و از این رو با تورم نیرو مواجه نیست و می تواند به راحتی نوآوری کند.

وی با بیان اینکه8 مرکز از مراکز علمی کاربردی استان ایلام در سطح دو قرار گرفته اند، تصریح کرد: هم اکنون 4500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و 1100 مدرس در 150 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حال تدریس هستند.

محمدی تحصیل دانش آموختگان حتی تحصیلات تکمیلی در این دانشکده را مایه ی مباهات دانست و تصریح کرد: امروز با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان شاهد آغاز نخستین کمپ کارآفرینی هستیم که گردشگری روستایی و بوم گردی ، فرآوری محصولات زراعی و باغی و خدمات بازاریابی و تبلیغات را از موضوعات این کمپ است.

وی گفت: ایده های برتر علاوه بر بهره مندی از جوایز پیش بینی شده از خدمات مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی از جمله تیم سازی ، معرفی به بازار ، سرمایه گذاری و اتصال به شبکه سرمایه گذاران، کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان مراکز علمی کاربردی ایلام آغاز شد

نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان مراکز علمی کاربردی ایلام آغاز شد