مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-09ورزشي

هلال احمر شهرستان اردستان آماده مقابله با بحرانهای احتمالی است


رییس هلال احمر شهرستان اردستان گفت: تیم های امداد و نجات سیلاب، کوهستان و کویر جمعیت هلال احمر اردستان آماده مقابله با بحرانهای احتمالی است.

- منصور خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: آموزش اسکان اضطراری برای روسای هیئت های ورزشی شهرستان اردستان به عنوان مصوبه شورای پدافند غیر عامل شهرستان برگزاری شد.

وی افزود: هدف از ارائه این آموزش توضیح اسکان اضطراری و شیوه ها و مراحل و تعیین اردوگاه و نصب چادر برای افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و غیر طبیعی بوده است.

رییس هلال احمر شهرستان اردستان گفت: شیوه اسکان افراد یکی از موارد مطرح در آموزشهای پدافند غیر عامل به ویژه در درگیری ها و مناقشات نظامی، تخریب اماکن عمومی و منزل مسکونی است، بر این اساس افراد باید اسکان پیدا کنند و هیئت های ورزشی که ارتباط خوبی با جامعه دارند می توانند موضوع اسکان اضطراری را همپای امدادگران هلال احمر به پیش ببرند.

20نفر از رئوسای هیئت های ورزشی اردستان آموزش اسکان اضطراری را فرا گرفتند وی ابراز داشت: در اردستان 20 نفر از این هیئت های ورزشی به شکل تئوری و عملی آموزش ها را فرا گرفته اند و در حوادث احتمالی می توان از آنها و همچنین فضاهای ورزشی که در اختیار دارند استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر شهرستان اردستان آماده مقابله با بحرانهای احتمالی است

هلال احمر شهرستان اردستان آماده مقابله با بحرانهای احتمالی است