مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-09بين الملل

پای پوروشنکو هم به پرونده اوکراین باز شد


در بحبوحه تحقیقات برای استیضاح ترامپ، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت دو تن از مشاوران وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا ظاهرا از رییس جمهور سابق اوکراین درخواست کرده بودند در ازای یک سفر رسمی به واشنگتن، - تحقیقات از بایدن و پسرش را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: این درخواست چند ماه قبل از علنی شدن تماس تلفنی 25 ژوییه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور کنونی اوکراین مطرح شد.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: لو پارناس و ایگور فرومن، دو تن از مشاوران جولیانی با پترو پوروشنکو، رییس جمهور وقت اوکراین اواخر فوریه سال جاری میلادی در دفتر یوری لوتسنکو، دادستان کل اوکراین در کی یف دیدار کردند.

گزارش شده که لوتسنکو در ماه مارس گفته بود که از جو بایدن، معاون رییس جمهور سابق آمریکا و هانتر بایدن، پسرش تحقیق می کند، اما در ماه مه اعلام کرد که هیچ سندی دال بر انجام این اقدامی اشتباه از سوی این دو تن وجود ندارد.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: به دنبال این گفت وگوها هیچ نشستی حاصل نشد.

این نشست گزارش شده چند ماه قبل از تماس تلفنی ترامپ با زلنسکی صورت گرفت؛ تماس تلفنی که در جریان آن ترامپ از رییس جمهور کنونی اوکراین خواسته بود تا از بایدن و پسرش تحقیق کند و در حال حاضر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای پوروشنکو هم به پرونده اوکراین باز شد

پای پوروشنکو هم به پرونده اوکراین باز شد