مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-09سياسي

حرص و طمع مال دنیاجاهلیت است/تفکر بسیجی به دنبال آفت شناسی جامعه


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حرص و طمع مال دنیا جاهلیت است، گفت: مربیان حلقه های صالحین با تفکری بسیجی جامعه را آفت شناسی کرده و بندگان گمراه را نجات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبادی پیش از ظهر شنبه درجمع مربیان حلقه های صالحین بسیج استان با طرح این سوال که ممکن است از نعمت های ناشمار و ناشناخت بتوانیم یک نعمتی را انتخاب کنیم، افزود: برخی از نعمت های خداوند بسیار مهم بوده اما نعمت مشروط هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نعمت های خداوند قابل شمارش نبوده و در دایره شناخت و شماره نیستند، افزود: چشم، گوش، هوش، اعضا و جوارح از جمله نعمت های مهم خداوند بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نعمتی که تمام نعمت های ناشناخته به شرط آن ارزش پیدا می کنند، سرآمد نعمت ها است، افزود: طبق آیه ای از قرآن، هر شیئ از نظر تشکیلات امور زیادی را در درون و بیرون در خود جمع کرده است.

وی هدایت را بالاترین نعمت دانست و افزود: مهم ترین موضوع برای هر موجود حفظ هدایت است تا ضلالتی به وجود نیاید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هر موجودی دارای یک مبدا و مقصد است که اگر وارد ضلالت شود، به مبدا اصلی نمی رسد، گفت: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، اگر یک نفر توسط فردی هدایت شود، ارزشش بالاتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرص و طمع مال دنیاجاهلیت است/تفکر بسیجی به دنبال آفت شناسی جامعه

حرص و طمع مال دنیاجاهلیت است/تفکر بسیجی به دنبال آفت شناسی جامعه