مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:342019-11-09سياسي

فناوری شناسایی صاحب خورو برای اولین بار در کشور رونمایی شد


دستاورد فناورانه محققان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در زمینه شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو برای اولین بار در کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، این محصول که مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء (Internet of Things) است از تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و با هدف صادرات به کشورهای اوراسیا و بازارهای داخلی طراحی و آماده شده است.

تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو مپجا (MAPJA Automatic Vehicle Driver Identification Technology) از فناوری های پیشرفته حوزه امنیت و ایمنی خودرو بوده که تنها چند شرکت خودرو ساز مطرح دنیا به این تکنولوژی دست یافته اند.

این محصول در چهارمین روز برگزاری رینوتکس 2019 با حضور رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، رییس پلیس فتا استان و معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت منطقه آزاد رونمایی شد.

پروژه تحقیقات و اجرایی کردن این فناوری با رویکرد قابلیت نصب روی تمامی خودروها از شهریور سال 1397 در دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D) شرکت مپجا آغاز شده بود و با نصب این سیستم بر روی خودرو علاوه مدیریت هوشمند و از راه دور خودرو امکان سرقت خودرو به صفر می رسد.

نصب و راه اندازی این فناوری بسیار راحت بوده و قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی را برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری شناسایی صاحب خورو برای اولین بار در کشور رونمایی شد

فناوری شناسایی صاحب خورو برای اولین بار در کشور رونمایی شد