مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:032019-11-09سياسي

قصور شهردار پذیرفته نیست


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: قصور شهردار در تاخیر ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی وکاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحسن رسولی با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزینه و ناکارآمد سازمانی شهرداری یکی از مهمترین وعده های ما به شهروندان تهرانی بوده است، گفت: آقای حناچی نیز همانند شهرداران قبلی با قبول انجام این مهم از ما رای اعتماد گرفته است.

وی ادامه داد: در عمل به این تکلیف، آبان ماه سال 97 طرح الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت شهرداری از 9 سطح به حداکثر 6 سطح سازمانی و حذف پست های قائم مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه با 16 امضا تقدیم هیات رییسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

رسولی اظهار کرد: بر اساس ماده واحده این طرح می بایست تا پایان خرداد سال 98 این مطالبه محقق می شد که متاسفانه علیرغم گذشت بیش از4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور شهردار پذیرفته نیست

قصور شهردار پذیرفته نیست