مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:192019-11-09دانش

جشنواره «نشان دهخدا» دوسالانه می شود


جشنواره «نشان دهخدا» (انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در حوزه علوم انسانی) که پیش تر هرسال برگزار می شد از این به بعد دوسالانه شده و امسال برگزار نخواهد شد.

- جشنواره نشان دهخدا (انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در حوزه علوم انسانی) که پیش تر هرسال برگزار می شد از این به بعد دوسالانه شده و امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کوثری - مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی - در این باره اظهار کرد: این جشنواره امسال مراحل نهایی خود را به انجام رسانده و برگزیدگان خود را نیز شناخته است.

اما به منظور همراهی اهالی فرهنگ با شرایط اقتصادی جامعه، صرفه جویی در هزینه های ادارات دولتی و نیمه دولتی و همچنین رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی کارکنان، جشنواره نشان دهخدا امسال برگزار نمی شود و به سال آینده موکول خواهد شد.

جشنواره نشان دهخدا از سال 1394 برگزار شده و امسال به پنجمین دوره خود رسیده است.

این جشنواره به میزبانی انتشارات علمی و فرهنگی و با مشارکت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، خانه کتاب و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نشان دهخدا» دوسالانه می شود

جشنواره «نشان دهخدا» دوسالانه می شود