مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-09دانش

جلد کتب دانشگاه پیام نور برای اولین بار از کاغذ مصنوعی تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا خانی رییس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، - رییس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور گفت: چاپ و انتشارات این دانشگاه برای نخستین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا خانی رییس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، گفت: استفاده از این کاغذ، علاوه بر صرفه جویی، موجب ارتقای کیفیت کتاب ها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه ها و از همه مهم تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

خانی در تشریح فعالیت های مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اشاره به رونمایی از سامانه امانت دیجیتال (تولید کتاب الکترونیکی) به نشانی lib.

pnu.

ac.

ir افزود: با استفاده از این سامانه دانشجویان می توانند با پرداخت مبلغ 100 هزار ریال در هر ترم به مدت 6 ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی تمام عناوین منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد کتب دانشگاه پیام نور برای اولین بار از کاغذ مصنوعی تولید شد

جلد کتب دانشگاه پیام نور برای اولین بار از کاغذ مصنوعی تولید شد