مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:102019-11-09سياسي

مورالس: منتخب مردم هستم استعفا نمی دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از اعتراضات به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری بولیوی و اعلام پیروزی اوو مورالس رییس جمهور کنونی در آن، - به دنبال اعتراضات در بولیوی بعد از اعلام نتیجه انتخابات اخیر ریاست جمهوری که تاکنون سه کشته بر جا گذاشته، اوو مورالس گفت: من منتخب مردم بولیوی هستم و استعفا نخواهم داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از اعتراضات به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری بولیوی و اعلام پیروزی اوو مورالس رییس جمهور کنونی در آن، دادگاه انتخاباتی بولیوی ضمن رد ادعا ها درباره نادرستی شمارش آرا، بر صحت نتیجه انتخابات تاکید کرده است.

شبکه دویچه وله خبر داد، اوو مورالس رییس جمهور بولیوی در واکنش به اظهارات کارلوس مسا نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری این کشور و مواضع مداخله جویانه برخی کشور های خارجی از قبیل: آمریکا درباره این انتخابات، درخواست ها برای استعفا از ریاست جمهوری را رد کرده است.

مورالس در یک سخنرانی در جمع حامیان خودش که شبکه های تلویزیونی آن را پخش کردند، گفت: (احزاب) راستگرا می گویند که اوو (موارلس) باید استعفا دهد، اما می خواهم به شما خواهران و برادران، همه مردم بولیوی و جهان بگویم که من استعفا نخواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورالس: منتخب مردم هستم استعفا نمی دهم

مورالس: منتخب مردم هستم استعفا نمی دهم