مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 05:562019-11-09اقتصادي

گردشگری در مازندران و اقتصادی که نیست...


مدیرگروه جهانگردی و گردشگری دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه از گردشگری در مازندران، استفاده اقتصادی نشده است، گفت: به طور معمول، الگوهای جامع از بالا دیکته وهمانند سایر استان ها در مازندران نیز اجرا می شود که این موضوع، - ایسنا/مازندران مدیرگروه جهانگردی و گردشگری دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه از گردشگری در مازندران، استفاده اقتصادی نشده است، گفت: به طور معمول، الگوهای جامع از بالا دیکته وهمانند سایر استان ها در مازندران نیز اجرا می شود که این موضوع، مخالف با اقتصاد گردشگری است.

مهدی رمضان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر توریستی آورده مطلوبی برای منطقه گردشگری دارد اما به این دلیل که بازار این مقوله در استان مازندران شناخته شده نیست، بهره برداری مطلوبی از گردشگری در استان مازندران نمی شود.

وی با بیان اینکه شاخص اقتصادی عمده ترین مولفه در تعریف عملیاتی گردشگری است، تصریح کرد: در اقتصاد گردشگری به وضعیت اشتغال که شامل بومی و غیربومی است، توجه می شود که به واسطه ظرفیت گردشگری در منطقه به وجود می آید.

مدیرگروه جهانگردی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه در اقتصاد گردشگری به مقوله سرمایه گذاری نیز توجه می شود، اینکه چگونه شکل می گیرد و چه میزان سرمایه به آن منطقه وارد می کند، خاطرنشان کرد: به عنوان مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در مازندران و اقتصادی که نیست...

گردشگری در مازندران و اقتصادی که نیست...