مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 05:522019-11-09فرهنگي

نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد


نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن نمایش قم در نگارخانه شهید آوینی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم که با ایده ای نو و خلاقانه از سوی انجمن نمایش در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر استانی در قم برپا شده، موجب تشویق عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای برای شرکت در این مسابقه شد.

حسن دلیرمعاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه از معدود نمایشگاه های تخصصی حوزه تئاتر است که امیدواریم به جشنواره تئاتر استانی محدود نشود.

محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه و پیشکسوت تئاتر نیز بیان کرد: تنها چیزی که تئاتر میرا را به تئاتر زنده در سال های طولانی تبدیل می کند، پوستر و عکس های آن است.

وی با اشاره به اینکه از تئاتر قم در تاریخ عکس چندانی به جا نمانده است، تصریح کرد: این فقدان ضربه های سنگینی به بدنه تئاتر قم وارد کرده است.

این پیشکسوت تئاتر با تقدیر از مجموعه عکاسانی که نسبت به ثبت این نمایش ها در قاب تصویر پیشگام بودند گفت: این عکاسان با آثار خود موجب شدند که حیات تئاتر قم جاودانه بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد

نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد