مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 05:232019-11-09ورزشي

دلیل عدم حضور بشارتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا چیست؟


در حالی که نام رامتین بشارتی در لیست ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار داشت، وی برای شرکت در این رقابت ها به دوحه سفر نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهاردهمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه در حال برگزاری است که در این مسابقات 38 سهمیه المپیک 2020 توکیو هم توزیع می شود.

کاروان ورزشی تیراندازی ایران در این دوره از مسابقات در تفنگ تپانچه و اهداف پروازی شرکت کرده است.

فدراسیون تیراندازی کشورمان 4 آبان ماه در خبری به مراسم بدرقه ورزشکاران به این مسابقات اشاره کرد و اسامی ورزشکاران اعزامی نیز اعلام شد درحالی که در لیست اولیه فدراسیون نام رامتین بشارتی در تیم اسکیت به چشم می خورد اما به نظر می رسد او به دوحه نرفته است.

بشارتی پیش از این در گفت وگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد قرار است تا مسابقات کسب سهمیه دوحه به آمریکا برود و در این کشور تمرین کند اما نام او در بین ورزشکاران شرکت کننده در روز پنجم مسابقات نیست.

رامتین بشارتی در گفت وگو با فارس درباره عدم سفرش به قطر اظهار داشت: از زمانی که به آمریکا آمدم، برخلاف چیزی که فکر می کردم، فرصت کافی برای تمدید ویزای جدیدم نبود اگر این ویزا تمدید نشود و از آمریکا خارج شوم، دیگر نمی توانم وارد این کشور شوم و برنامه ریزی ام برای یک سال آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم حضور بشارتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا چیست؟

دلیل عدم حضور بشارتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا چیست؟