مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 04:582019-11-09سياسي

در صورت عدم اظهار دارایی، امضای مسئولان فاقد اعتبار است


مدیر سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت عدم اظهار دارایی توسط افراد مشمول قانون رسیدگی به دارایی مسئولان، امضای آن ها فاقد اعتبار خواهد بود.

- به ایسنا به نقل از قوه قضاییه، داوود کریمی مرید، مدیر سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام این مطلب افزود: سی ام آبان ماه جاری مهلت ثبت اطلاعات دارایی مسئولان پایان می یابد.

وی میزان استقبال مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از سامانه ثبت دارایی را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: به منظور تسهیل فرآیند اظهار دارایی با دستور ریاست محترم قوه قضاییه از بیست و هشتم مهرماه دسترسی به سامانه ثبت دارایی در بستر شبکه ملی اطلاعات امکان پذیر گردیده است و تاکنون بسیاری از مسئولان توانسته اند اطلاعات دارایی و اموال خود را اظهار نمایند.

مدیر سامانه ثبت دارایی مسئولان در رابطه با ایجاد دفاتر موقت توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نقاط مهم حاکمیتی تصریح کرد: ایجاد این دفاتر تنها در راستای سهولت ثبت نام ثنا توسط مسئولان بوده است، در عین حال مسئولان مذکور می توانند در این دفاتر موقت یا در محل حضور خود اموالشان را در سامانه ثبت کنند.

لازم به ذکر است که هم اینک بسیاری از مسئولان پس از مراجعه به این دفاتر و اخذ حساب کاربری شخصی ثنا اطلاعات اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت عدم اظهار دارایی، امضای مسئولان فاقد اعتبار است

در صورت عدم اظهار دارایی، امضای مسئولان فاقد اعتبار است