مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 18:472019-11-08حوادث

منابع مالی کافی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله نیاز داریم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منابع مالی کافی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله نیاز داریم، گفت: هر چند برخی دستگاه ها برای کمک اعلام آمادگی کرده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منابع مالی کافی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله نیاز داریم، گفت: هر چند برخی دستگاه ها برای کمک اعلام آمادگی کرده اند، اما منابع هرچه بیشتر باشد، بازسازی نیز با سرعت بیشتری انجام می شود.

محمدرضا پورمحمدی در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه سهند ضمن قدردانی از همراهی مردم و دستگاه های مختلف در حادثه زلزله شهرستان میانه، اظهار کرد: شدت این زمین لرزه بالا بود و علاوه بر استان خودمان، استان های همجوار مانند استان های زنجان، گیلان و اردبیل را هم تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: این حادثه شش شهر و 140 روستا در استان ما را تحت تاثیر قرار داد و علاوه بر پنج فوتی بیش از 500 نفر نیز مصدوم بر جای گذاشت که این تعداد بیشتر در شرایط اضطرار و اضطراب، دچار صدمه شده بودند و اکنون نیز حدود 10 الی 15 نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: این زمین لرزه جزو معدود زلزله هایی بود که در دو ساعت اول بیش از 40 پس لرزه خیلی شدید داشت و عصر امروز هم که زلزله ای به قدرت 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی کافی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله نیاز داریم

منابع مالی کافی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله نیاز داریم