مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 14:422019-11-08اقتصادي

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد


هفته قهرمانی رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با شرکت 62 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در هفته دهم و قهرمانی رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا بعدازظهر جمعه 62 راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 6 دور هزار، هزار و 200 و هزار و 550 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 145 میلیون و 250 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه اهدا شد.

در دور اول اسب های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که سراج الدین اندروا با اسب دلدل یلمه زودتر از خط پایان گذشت و علی محمد غراوی با اسب رضوان خان و آرمین آق اتابای با اسب ترکمن صحرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب صاحب جمال عنوان اول را به دست آورد و جواد آچاک با اسب گوماتو و علیرضا قرنجیک با اسب سیل آسا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون دو ساله در کلاس نویس استیکس به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که قربان محمد اودک با اسب گان دولف موفق به کسب مقام اول شد و نادر صالح پور با اسب آلان و جواد آچاک با اسب یلدرم به ترتیب مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد