مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-08فرهنگي

اجرای تئاتر کودک در شهرستان های استان همدان


بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار می شود و شهرستان های استان همدان نیز اجراهایی را برای کودکان و نوجوانان خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار می شود و شهرستان های استان همدان نیز اجراهایی را برای کودکان و نوجوانان خواهند داشت.

رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان فامنین بعدازظهر جمعه در همین خصوص در جمع خبرنگاران با توضیح اینکه برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان فامنین، اجرا می شود، گفت: تئاتر بادبادک به نویسندگی و کارگردانی محمد فرجی در این شهرستان بر روی صحنه خواهد شد محمد مهدی کلهر با بیان اینکه نمایش بادبادک از روز شنبه، 18 آبان برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، افزود: این نمایش در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه شهید مطهری، سالن شهدای گمنام بر روی سن خواهد رفت.

وی با توضیح اینکه تئاتر بادبادک برای رده سنی کودک است، اضافه کرد: هماهنگی های لازم با آموزش و پروش برای حضور دانش آموزانی با این رده سنی انجام شده است.

نویسنده و کارگردان تئاتر بادبادک نیز درباره داستان این نمایش گفت: تئاتر بادبادک درباره یک کودک است که بادبادک خود را گم می کند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر کودک در شهرستان های استان همدان

اجرای تئاتر کودک در شهرستان های استان همدان