مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 12:282019-11-08سياسي

گام چهارم هسته ای دشمنان را به تلاطم انداخته است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اسناد لانه جاسوسی باید به کتب درسی اضافه شود و مسئولان آموزشی باید این موضوع را جدی بگیرند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اسناد لانه جاسوسی باید به کتب درسی اضافه شود و مسئولان آموزشی باید این موضوع را جدی بگیرند.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نمازجمعه 17 آبان کرج به برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان اشاره و ضمن تشکر از حاضران در این راهپیمایی گفت: این حضور گسترده نشان داد که اهل سازش با دشمنان و سر خم کردن برابر آنان نیستیم.

وی در خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول است و نباید به آن تنفس مصنوعی داد، اصرار آنان به مذاکره مصرف انتخاباتی دارد، آنها تلاش می کنند تا نشان دهند فشار حداکثری اثربخش بوده و جبهه مقاومت در هم شکسته است اما ایران هرگز تن به این ذلت نخواهد داد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کوبا بعد از 50 سال با آمریکا مذاکره کرد اما به جز چند عکس تبلیغاتی چیزی به دست نیاورد افزود: باید بین مذاکره، توافق و سازش تفاوت قائل شد، ما در مذاکره امتیازاتی دادیم تا به پیروزی برسیم اما این هرگز به سازش با دشمن نمی رسد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اعمال گام چهارم هسته ای اعلام کرد: گام چهارم دشمنان را به تلاطم انداخته و بر آنان ثابت کرد که ما جلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام چهارم هسته ای دشمنان را به تلاطم انداخته است

گام چهارم هسته ای دشمنان را به تلاطم انداخته است